Oldalak

2013. július 26., péntek

Nympheas Dolls és egyebek :3


Lehet nyerni egy ilyen babát itt, úgyhogy megosztom a nagy közönséggel, hátha. :3

Mostanában ismételten változtak a terveim. XD De ezúttal ennél a babánál is maradok, mert tényleg szerelem. S ha minden jól megy karácsonyra az enyém lesz. :3 Még szeretnék egy sárkányt, és a Faramitáról sem mondtam le teljesen. Csak kicsit későbbre raktam a megvételét. Így is egy csomó pénzt össze kell majd gyűjtenem, mert full set-es Aaront szeretnék. :3 Festést nem, mert az ronda. :D Megmaradtam viszont az SD-s terveimnél, mivel a szegedi tali óta csak növekszik bennem a tudat, hogy nekem kell egy SD babó. 

Újra járok a Megafitnessbe aerobikozni. :3 Ma mentem először, nagyon elpunnyadtam egy év alatt, totál kikészültem az egy óra edzéstől. :D De azt tervezem (mivel korlátlan havi bérletet vettem), hogy amikor csak lehetőségem van megyek és mozgok. Remélhetőleg minden napra betudok iktatni valamit bár nem lesz könnyű összeegyeztetni a sűrű napirendemmel. :P

Holnap ha minden jól megy megyünk a Kopaszi gátra is. :3 Viszem Kiarát, aztán hazahozom és megmutatom Anyunak. Képeken nem tetszett neki, elkezdett riogatni, hogy mi van ha ezek igazából gonosz szellemek és mi meg megvesszük őket drága pénzen. XD S még nem is tudja a teljes árát... Nem akarom tudni mi lenne, ha tudná. :D Remélem élőben jobb lesz a fogadtatása, mert Kiara megérzi ha nem tetszik valakinek. XD Mindenesetre furcsa lesz, hogy nincs ott a Gergőnél, hanem itthon van. Amint tudom vissza viszem a Gergőhöz, mégiscsak ott lakik és én is többet vagyok ott, mint itt. 

Szerdára terveztem egy csomó mindent, áthívtam Takit, meg Démont, egyik sem jött el, úgyhogy megmakacsoltam magam és úgy voltam vele, hogy jó, akkor én sem fogok programokat szervezni, mert tök fölösleges. Inkább hasznosan töltöttem el a napot. Lemostam nagyjából a Tutu-t, már ami lejött belőle, a felső szoknyáját sikerült totál meglágyítani. :D 

Így nézett ki lemosás előtt, azért lesz rajta mit javítani, mert anno nem voltam a helyzet magaslatán, amikor kifestettem és lecsiszoltam. :D Most már vannak festékeim, csillámporom, normális ecsetem, úgyhogy szebben ki tudom majd festeni. ^^ Most a Gergőre vár, hogy az utolsó simításokat megcsinálja rajta festés előtt. Jó sokára fogom még festeni, mert a Gergőnek most egy csomó más dolga van. XD

Találtam a cosplayemhez parókát is. ^^ Már csak meg kell venni. XD Meg a cosplayt meg kell csináltatni. XD

Ja, amúgy szerda este elindultunk, lementünk a helyre a cuccokért, aztán kimentünk hármasban a margit szigetre, csatlakozott hozzánk Démon is. Nagyon szép volt a szökőkút. :3 Aztán pedig elmentünk Nagyi palacsintázójába a Battyhányira, és ott jól belakmároztunk. :D A kezdeti rossz ellenére egész jó nap volt. :3

Nincsenek megjegyzések: