Oldalak

2013. október 15., kedd

Hétvége

A szombat jó volt, taliztam Démonnal, voltam meeten, Pokémonoztam, és ettem Belfrittes krumplit, amire nagyon rákattantam. Ja, és ittam Bubbletea-t. :D Bár nem olyat, amilyet szerettem volna. XD De majd egyszer... :D Aztán lementünk körülnézni a helyre, hazamentünk, lefeküdtünk aludni.

A vasárnapi ásványbörze pedig pocsék volt. Legalábbis nekem nem tetszett. Nem tudom, hogy azért mert rosszul éreztem magam és ideges voltam, minden bajom volt, vagy tényleg rossz volt. XD Azt hiszem a Gergő sok radikális elvet ragaszt rám, például már nem értem, hogy az emberek miért tartanak sünt, kígyót, pókot és egyéb szerencsétlen kisállatokat lakásban. Ezek ugyanis szerintem nem háziállatnak valók. A kutyát és a macskát még lenyelem, bár már a macska is eléggé határeset. De bakker, ha kígyót tartok, az olyan, mintha delfint tartanék egy 10 literes akváriumban. Mindegy. Kétlem, hogy a kígyók szeretik ha simogatják őket. Az ásványbörzén meg végignézhettem ahogy gyerekek taperolnak végig egy rahedli kis kígyót. Szegények. A sünit sem értem, de ez az én magánjellegű problémám. :D

Szóval a vasárnapom pocsék volt, hétfőn mentem dolgozni, de az legalább gyorsan elment. S holnap már szabadnapom van. Nagyon várom, mert holnap veszem át Will-t, meg a Janet store-s rendelésemet is, amit majd szeretnék posztolni a lolis blogomon. XD Végre.

Ezen a héten szombaton a Gergő linux konferenciára megy, én dolgozni, meg gondolkodom, hogy utána ismét beszabadulok meetre. Aztán vasárnap ha minden jól megy Hanával talizunk, meg megyünk Képregénybörzére. ^^ Ahol remélhetőleg megszerezhetem a Scott Pilgrim első kötetét jó áron. :D Holnap megnézem az ötödiket is, hátha van belőle raktáron.

Nya, megyek dolgozni. -.- Majd később.... Holnap pedig jövök képekkel. ^^

Nincsenek megjegyzések: