Oldalak

2013. október 16., szerda

Megérkezett Will ^^



Tegnap megérkezett Will, és reggel találkoztam Nanával, hogy a Burger King-be átvegyem tőle. Ott bontottam ki, Nana jól megnézte, összehasonlította Harucival, én pedig egy meztelen babának gügyögtem, nem néztek ám hülyének. :D Még Will előtt kaptam Nanától egy ilyen gyűrűt, Ausztriából hozta nekem az Innoncent World tepartiról, nagyon meghatódtam, nagyon tetszik. ^^ Köszönöm neki itt is. :) Még a neve is az, hogy Ichigo, szereti a szép ruhákat, de az esőt nem. :D

Aztán jól megsétáltattam Willt, nem tudtam hazavinni, ezért rábíztam Démonra, életem legszörnyűbb két órája volt, de szerencsére Will épségben megúszta ezt a kis kalandot. :D Aztán este még vettem nekik csattokat, és a fennt látható cukiságokat gyűjtöttem be az újonnan nyílt boltból. :D Egy Rilakkumás tükröt, meg egy ilyen hajfélreizélő bizgentyüt. Aztán hazajöttünk.

Itthon egyből neki is estem a srácoknak, mindkettőt átöltöztettem. Köszönöm szépen Giginek a ruhákat, és Will-t. ^^


 Mi ez?


 Jééé, egy picúr...


 Will még a dobozban. ^^


A Gergő pózoltatni próbálja Will-t, egy fél percre megállt fél lábon. :D De nem tudtam lekapni.


 De ilyen menő. :D


 Huppsz!


Sziasztok!


Willhelmina ^^


 
Kiara is gyönyörű ebben a ruhában!




Nincsenek megjegyzések: