Oldalak

2013. október 2., szerda

Mostanában nem írtam...

Mostanában nem írtam, pedig lett volna miről. Szeptemberben alig dolgoztam, egy hetet otthon betegeskedtem, két hetet meg szabadságon voltam, de vasárnap éjjelre már megyek vissza (leltááár), s kezdődik minden elölről. Decemberig nem lesz nyugtom, az hótziher.

Teljesült az álmom, mivel a Gergő Anyukájának hála eljutottunk még egyszer utoljára a Vidámparkba. Mostanra bezárták. T.T De teljesült az álmom (bár nem loliban voltam) és fényképezkedtem a csodálatos lovas körhintán. ^^ Vagy min. Jó volt különben, háromszor felültünk a Kanyargóra, voltunk a Mesecsónakban (az creepy volt, mert egyszer beragadtunk XD), az Elvarázsolt Kastélyban, valami dzsungeles szellemvasút félében (én ott is féltem XD), két fajta dozsemben, a lézer dozsem volt a legjobb. Bár nem én vezettem. XD

A hétfőm vicces volt. Felkeltem olyan 11 felé (xD), bekapcsoltam a tabletet és elkezdtem facebookozni. Írt Gigi, úgyhogy beszélgettem vele, és a beszélgetésnek az lett a vége, hogy eladja Tilly-t és én nagyon szeretném megvenni. S megvehetem, hála Giginek. ^^ Nélküle soha nem lenne Littlefee Lunám, aki pedig az egyik álomsculptom volt. ^^ Szóval itt is nagyon szépen köszönöm! ^^
Már nagyon várom a kis jövevényt, közben a Gergőnek is egyre jobban tetszik, úgyhogy alakul. ^^

Kiara újra lett húzva csütörtökön hála Nanának és Hanának. ^^ Nélkülük ezt sem értem volna el, mivel egyedül szét nem szedtem volna az biztos. Nagyon szépen áll most már, jót tett neki. Szóval nekik is nagyon szépen köszönöm itt is! ^^ Viszont történt vele egy kis baleset is, leesett ugyanis az egyik szempillája, amit vissza kellene mihamarabb ragasztanom. ^^" Már dolgozunk a Gergővel az ügyön. Bár nem vagyok róla meggyőződve, hogy conra kiviszem (megyek hétvégéén conra *-*), mivel rohangálós lesz. Vasárnap még dolgozni is kell mennem conról, úgyhogy rohangálni fogok, így Kiara lehetséges, hogy otthon marad.

Ma voltam vérvételen, nem fájt annyira amennyire paráztam miatta, de azért még érzem. :D De lehet, hogy ez csak fantomfájdalom. :D Voltam nőgyógyásznál, meg bőrgyógyásznál is, szóval majdnem mindent elintéztem, még hátra van a tüdőszűrés. :D Ahova mindjárt indulunk, csak egy csomó cuccot kell cipelnem.

Úgy néz ki lesz egy rózsaszín 3DS-m. *_* Találtam egyet apródon, jó áron és még nem vitték el.... *_* Most fog rá megjelenni a Pokémon, és totál be vagyok zsongva. :D

Szóval jó volt ez a két hét szabadság is. ^^ Kár, hogy vége van, de hamarosan itt a karácsony, ami a kedvenc ünnepem. ^^ Már tényleg nincsen sok hátra. XD

Nincsenek megjegyzések: