Oldalak

2013. október 30., szerda

Silver Spoon


Mindenesetre amíg nem jön meg az ihletem a történet íráshoz, addig is írok egy ismertetőt az egyik új kedvenc animémről, a Silver Spoon-ról. ^^

Valakinek a blogján olvastam róla, érdekesnek találtam, ezért letöltöttem az első részt. Nagyon megfogott, úgyhogy sorra töltöm tovább a részeket. :D Mostanában amúgy is eléggé elkezdtem unatkozni, megnőtt a szabadidőm, és falom az animéket. Az Attack on Titan-nal is haladgatok, azért nem viszem túlzásba. :D Izgalmas, meg minden, de még mindig jobban szeretem az aranyos animéket, Attack on Titan-t pedig akkor nézek, amikor depressziós akarok lenni. :D

Szóval a Silver Spoon arról szól, hogy a városi srác beiratkozik egy agrár középiskolába, tejipari szakra, mivel nem tudja igazán mihez is kezdhetne az életével, csak az a fontos neki, hogy távol legyen a szüleitől és az otthonától, de azt nem tudjuk miért. (Ha tudnánk, se spoilereznénk le :D) Természetesen ez rengeteg vicces szituációt hordoz magában. Minden újdonság neki. (Ami azt illeti nekem is van pár dolog, ami újdonságként hatott.)

Nagyon érdekes anime, vicces, elgondolkodtató, néhol kicsit depressziós, és titokzatos is. Vannak benne nagyon érdekes dolgok, akiket érdekel ez a vidéki élet (engem nagyon érdekel), érdemes megnézni. Rengeteg mindent lehet belőle megtanulni. Éppen azon gondolkodtam, hogy az animék ilyen szempontból is nagyon jók, mert ismeretterjesztő, de közben szórakoztató is.

A szereplők is szimpatikusak, a főszereplő srác Hachiken alapból is szimpi karakter, képes tanulni a hibáiból, még ha alapból nem is úgy áll hozzá a dolgokhoz, ahogyan kellene. A többi szereplővel sincsen semmi baj, szórakoztatóak, barátságosak.

Én mindenkinek csak ajánlani tudom ezt az animét, nekem nagyon tetszik! ^^

S *dobpergés* új kinézet. :3 Már ideje volt~ Kiara és Will is felkerültek a bemutatkozásom alá. ^^

Nincsenek megjegyzések: