Oldalak

2013. október 21., hétfő

Városligetezés ^^

Tegnap találkoztunk Hanával, és végül úgy döntöttünk, hogy mert olyan szép idő van kihagyunk mindenféle teaházat és sütizőt és inkább kimegyünk a Városligetbe fotózni. Előtte ettünk, ittunk az IKEA-ban, fánkot meg hotdogot. :D Azzal jól be is laktunk és már semelyikünk sem volt éhes. Gergő is jött és ő is fotózta a tájat. Én meg a babákat. Will nagyon aranyos volt, de jó lesz ha lesz cipője meg téli cuccai, mert nem állapot, hogy ez az egy ruhácskája van. Túl gyorsan érkezett, azt hiszem. :D Tény, hogy szerelemgyerek ő is.

Nekem nagyon tetszik az őszi táj a színeivel, meg a leveleivel és ha olyan idő van, mint tegnap volt, akkor még csak nem is fázok. :D Bár sikerült a kelleténél jobban felöltöznöm. :D De jól éreztem magam, meleg fekete harisnyában voltam, a fekete masni felsőmben, és az új Tchibo-s szoknyámban, amit abszolút érdemes volt megvennem, mert imádom. *_*


 Szívem telefonál - Benével, ki mással? :D


Jó nap volt, Hiromi és Will jól kijöttek, bár szomorkodtam, hogy Kiarát nem vittem el. Na majd legközelebb. Kiara különben otthon duzzogott a polcon, de amint oda adtam neki otthon Willt, azonnal felderült az arca, hiába, imádja. :D


Mindannyian nagyon fáradtak voltunk, azt hiszem a következő szabadnapomon, ami szerdán lesz, pihengetek, bár úgy sem fog összejönni, mert soha nem jön össze. :D



Ősz ^^ Hátha még a drága csövicsalád nem rondítana bele a képembe XD


 Outfit ^^






Én és Hana ^^

Nincsenek megjegyzések: