Oldalak

2013. december 23., hétfő

Karácsony előtti utolsó nap... és jövő évi tervek

Még egy nap karácsonyig és végre elmúlik ez az őrület. Lassacskán mindenki megnyugszik majd és nem lesz ez a felfordulás. Jó lesz. Mert már kezdek tiszta idegbeteg lenni odabennt. Mondjuk nekem még ezzel korántsincs vége az évemnek munka szempontból. :D Szeretnék már szabadságra menni.

Tök fura a gépem, forgatom, s akkor mükődik. Legközelebb fejjel lefelé állítom majd. XD Na jó, lekopogom, most jól érzi magát, köszöni. :D

Tegnap volt szabadnapom, becsomagoltam Anyuéknak az ajándékokat meg elkészítettem a maradék cuccokat. Tökre örültem neki. Most már minden kész van karácsonyra. ^^ Már csak magamat kell rendbetennem és felfűzögetni a rózsaszín szívecskéimre a damilt, hogy holnap fellógathassam őket a fára. :3 Már csak azért sem utáltatjátok meg velem a karácsonyt. XD Szépen hajat mosok, megcsinálom a körmeimet és pucba vágom magam holnapra és mindenkivel kedves leszek. :D Kapják be. :D

Szerencsére karácsonykor és szilveszterkor is dolgozom. *irónia*

Igazából... Csak reménykedem, hogy jó lesz a karácsony. Ez titok de tegnap megrendelte nekem a Jézuskám a vadiúj Nikon fényképezőgépemet. Majd jól meglepődök rajta. :)

Így állok, izgulok a holnap miatt, mint egy kisgyerek. ^^

Ja, és már le akartam írni pár tervemet a jövőre nézve, mert mindig elfelejtem őket. :D

- hajvágatás és hajfestés hennával (nagyon rákattantam, állítólag a henna nagyon jót tesz a hajnak)
- hercegnős póló, egyenpóló a Gergőnek és nekem :D
- Will kifizetése és Dollzone Raphael beszerzése lehetőleg márciussal bezárólag, Alice Collections-ra felkerült a Dollzone is!
- januáris pixibox beszerzése
- egyenlőre nincs több, de ha eszembe jut még valami, majd felírom :D 

Nincsenek megjegyzések: