Oldalak

2014. január 31., péntek

Már megint a BJD-s terveim...

Tegnap megérkezett Will szeme, bepróbáltam Kiarába is, aztán beraktam Willnek, de valahogy nem Will... Olyan fura vele. De lehet, hogy majd megszokom. Vagy kap egy másik szemet. Kiara eddigi szemét eladom úgy döntöttem, s majd kap egy kisebbet valamikor.

Úgy tervezem, hogy kifizetem Will-t, és akkor áprilisban, húsvétra megtudom venni Kexin-t. Mondjuk ruhák nélkül, és még a festésén is gondolkodom, mert nyolc ezer lenne...

Kiara teste pedig megy eladásra, gyűjtögetek még hozzá, és majd rendelek neki egy A-line testet, közepes cicikkel, modell lábakkal. S hozzá egy Ante fejet. Már ha sikerül eladnom ezt a testét, remélem sikerül. Csak addig szegény Kiara lebegőfej lesz, s lesz egy teljes babám. Vagy kettő, ha addig megérkezik Kexin. Nem bírom ki, de nekem egy Ante fej mindenképpen kell. Oda vagyok azért a sculptért. *_* Aztán a testét majd használhatják Kiarával, amíg Ante nem kap egy sajátot. Kexinnek meg ugye Only Doll-os teste lesz.

Egyenlőre itt tartok, remélem sikerül valamit el is érnem a terveimből.



Két Ante... *_*

Nincsenek megjegyzések: