Oldalak

2014. február 25., kedd

Mai örömködés, maradék képek


Maradék képek, amik a mobilomon maradtak, annyira cuki mindenki. :3







S már beérkezett két csomagom a múltheti adagból, már csak a Sailor Moon figurákat várom. :3 Tegnap megérkezett Kiara új ruha szettje, amit írtam is, ma ráadtam, nagyon cuki és imádja, szerintem nem igen lehet majd leimádkozni róla mostanában. :D
Aztán ma megkaptam a parókát és a szemet, ami majd a leendő Shoyo-mé lesz és imádom. Ráadtam Kiarára, utálja, de nem baj, mert nem neki lesz, másrészt pedig szerintem ez a legszebb, legpuhább paróka, amit valaha láttam, jó vétel volt. :3 S a kék szem is szép, már alig várom, hogy láthassam... Nagyon be vagyok pörögve a Shoyo miatt. :D



Hát ez volt a mai örömködés és most mehetek is dolgozni... -.-

Nincsenek megjegyzések: