Oldalak

2014. február 24., hétfő

Mai nap :3

Végül jól sikerült minden, megérkeztek az utolsó pillanatban a Mimiwoo cipők is, amiknek nagyon örültünk Hanával. Most Will kapta meg az erre az évre előírt cipőkvótát, egy sárga tornacipőt, meg egy rózsaszín bakancsot. Nagyon jól áll neki a rózsaszín bakancs, a másikat még nem próbálta fel. :3

Mászkáltunk, ittunk Bubbletea-t, ahol jól megnéztek minket, meg főleg a babákat, de jó hely volt, tetszik, máskor is fogunk oda menni. Finom a Bubbletea és nagyon kedvesek az eladók, ajánlom másoknak is. A Petőfi Sándor utcában található, a Ferenciek terétől nem messze. Aztán megint mászkáltunk, ruhákat néztünk, majdnem megvettem egy menta bolerót, de nem, mert kövérít. :D Aztán a westendben összefutottunk Liával, akinek érkezett egy csomagja, de mégsem, vagyis nem tudjuk mi van benne, de elvileg baba, viszont nem tudjuk milyen baba. :D Izgi.

Készítettünk képeket is. :3 A fényképezőgépem behisztizett, de a mobilom legalább bírta a strapát. Ezeket a képeket a fényképezőgépemmel készítettem:









Ezen olyat dőltem... Az Illusion Spirit YOSD feje ugyanis nagyobb az én Kiarám fejénél, aki egy MSD :D Ezen én totál kiakadtam. :D


A többi képet majd holnap, mert a mobilomon vannak. :D

Nincsenek megjegyzések: