Oldalak

2014. február 24., hétfő

Mindenféléről...

Töltöm lefele aaaa League of Legends-et. :3 A Gergő játszik vele és én is kedvet kaptam hozzá, úgyhogy regeltem egy accountot, és most jön lefele ezerrel. :D Akarok cuki skineket, meg Annie-vel játszani. *_* Meg van még egy csomó cuki karakter, akiknek nem tudom a nevét. :D De LoL, weeee :D

Tiszta zizi vagyok amúgy, hamarosan öltözöm és talizom Hanával a Blahán egy óra környékén, Kiara és Will bennt kuksolnak a táskámba és véleményem szerint nagyon mérgesek. :D De majd megbékélnek ha kiszedem őket, és Kiarát ismét átöltöztetem, mert reggel közölte, hogy ő másik szettben szeretne fotózkodni. Puff neki, ezért öltöztetem én át naponta háromszor is? :D Olyan szeszélyes, mint én. Will nyugis, őt csak egyszer kell átöltöztetni és azt is nyugodtan, csendben tűri, és utána nem dirigál, hogy másik ruhát akar. Bezzeg Kiara, aki példát vehetne a kisebbről. :D Mellesleg megérkezett a második garnitúra "saját" ruhája, mert például a galaxisos leggingset azóta sem tudtam róla leimádkozni, amióta megkapta. S már majdnem kiértem, erre elment a postás. -.- Úgyhogy holnap reggel mászhatok be érte a postára. -.-

Tegnap nézegettem a DoA-t, vesztemre. Találtam jó áron egy Dollzone Shoyo-t, ráírtam a lányra, hogy mennyi lenne a posta, de csak amolyan érdeklődés szinten, most ott tartok, hogy majd rakom le rá a foglalót és áprilisban kifizetem a többit. Ez van, ha egy baba haza akar jönni, akkor haza akar jönni, márpedig Shoyo nagyon nagyon haza szeretne jönni. Nem pont olyan ugyan, amilyet elképzeltem, de mivel amúgy sem tudtam eldönteni, milyen bőrszíne legyen ez csak pozitívum. Testet pedig majd olyat kapok hozzá, amilyet eredetileg szerettem volna, csak nem volt benne a felsorolásban, ahol meg akartam venni. Nem iszok előre a medve bőrére, még sokat kell szenvednem, míg hazajön, de reménykedem.

Egyenlőre ezek a hírek, délután még Liával is találkozunk. :3
Most rohanok, mert elkések~ :)

Nincsenek megjegyzések: