Oldalak

2014. február 10., hétfő

Plöty

Nem tudom miért, de mostanában sokkal kevesebb időm van mindenre. De nem sietek, meg nem idegeskedem, csak úgy elvagyok és azt veszem észre, hogy már vége is van a napnak. De nem zavar, csak olyan furi, mert régen nem volt ilyen. Pedig egy csomó mindent szeretnék csinálni, Animal Crossingozni, kreatívkodni, olvasni, netezni, stb. De olyan fáradt vagyok estére, mire hazaérek, hogy már nem nagyon jutok semmire, csak az alvásra.

Múlthéten a Gergő hatalmas hault tartott, én annyira nem, mert pénz híjján vagyok, mint mindig. :D A hétfő volt a nagy bevásárlások napja, kaptam egy Lollipop Chainsaw-t, egy L'oreal Manga szempillaspirált, amit imádok, mert csodás szempillákat tudok vele készíteni magamnak, s hirtelen elhatározásból ugyan, de kaptam egy Samsung Mini okostelefont. O_o Nagyon tetszik, jó kis kütyü, s netem is lesz rajta, amint lesz pénzem feltölteni a telefonom. Ja, s tegnap felpakoltam rá a Pou-t, biztos ami biztos. :D

Ebben a hónapban sok mindent terveztünk, Gergőnek sikerült szereznie és megjavítania egy laptopot, s hamarosan PS3 tulajok leszünk. :D Ki hitte volna. Még meg kell szerezni rá az Alice Madness Returns-t, és boldog leszek. Már így is az vagyok a Lollipop Chainsaw-mal, de Alice.... *-*

A Rossmannban is beszereztünk néhány cuccot, mert voltak nagy kedvezmények. S imádom a Rossmann-t, mert a kedvezmény még a kedvezményes cuccokból is lejön. :D

Willnek is beszereztünk pár cuccot, mert nem igazán volt mit felvennie. Mimiwoo-ról két cipellőt fog kapni, ha megérkeznek. Már nagyon várom őket. :) S hála Blankának szép ruhái is lesznek hamarosan.

Szombaton úgy volt, hogy moziba megyünk, de aztán találkoztunk Liáékkal és Yono Jogoztunk. Finom volt és végül a Gergő sem bírta megállni, hogy ne egyen. :D Nézelődtünk, meg beszélgettünk, jó volt. :) Lia megrendelte Björn-t, és már nagyon kíváncsi vagyok rá és alig várom, hogy megérkezzen. :D Még sosem láttam élőben Iplehouse babát. XD S kíváncsi vagyok, hogy milyen, mert a céges képek szerintem borzalmasak. :D

Én kiraktam a mobilomra Charles képét, eldöntöttem, hogy akkor is lesz DC babám, ha belepistulok. :D Mert nekem egyszerűen szükségem van egy DC babára, mondjon bárki bármit. XD

Hétfőn Démonoztam, elkezdtem nézni az Amerikai Horror Sztori című sorozatot és nekem nagyon tetszik. De ez sehogysem kapcsolódik Démonhoz. XD Amúgy jó a koncepció, jó a történet, izgalmas, megfelelő mértékben gusztustalan és véres, és imádom. Az ötödik részig jutottam az első évadból, eddig tökéletes. A Gergő nem szereti a horrrorfilmeket, ezért nem nézi, de rendszeresen tájékoztatom a sztoriról, mert az érdekli. :D Mondtam neki, hogy kellene egy cencúrázott verzió és akkor ő is nézhetné. :D

Nincsenek megjegyzések: