Oldalak

2014. április 11., péntek

Áprilisi Pixibox

Nagy izgalmak és kalandok árán a Gergő megvette nekem az áprilisi pixiboxot Húsvétra, és nagyon örültem neki. :)

Itt egy rövidke dobozbontás, meg egy gyors vélemény a benne lévő cuccokról, ugyan még nem sikerült sok mindent kipróbálnom, csak az első benyomásaimat írom le. :)

 Ilyen cuki volt a doboz...
 Most kaptunk Pixibox újságot is~ ^^
S íme a várva várt fehér, Pixiboxos doboz. Még nem döntöttem el, hogy a Pixibag tetszik e jobban, vagy a Pixibox, de attól tartok, mindkettő. :D
Leírás a Pixiboxban található termékekről. Most nem néztem utána az interneten, hogy mi lesz benne, így totál váratlanul értek a cuccok, de nagyon tetszettek.
 Ez fogadott, amikor kinyitottam. Bögre, szárazsampon, korrektor. :)

A BOMB Cosmetics-os görögdinnyés ajakápoló, éppen csak felkentem tegnap este egy kicsit a számra belőle. Az biztos, hogy nagyon finom az illata, és személyreszabott, mert imádom a görögdinnyét, és mindent ami görögdinnyés. Ez egy teljes kiszerelés volt. :)
Halloween parfümminta, nagyon jó illata van... Az üvege pedig... Wow... Gergő rögtön mondta is, hogy ha nekem nem kell ő igényt tartana rá. :D Nahát, már mikor ki vettem a dobozból tudtam, hogy a Gergő igényt fog rá tartani. :D Ez egy minta.
Toni&Guy szárazsampon, még nem volt alkalmam kipróbálni, mivel tegnap mostam hajat, de utazó kiszerelés, úgyhogy bekerült a nesszeszerembe, kíváncsi leszek.
BeYu szemceruza, barna, még nem volt barna szemceruzám, meg használni sem tudom igazán, de eldöntöttem, hogy akkor most meg fogom tanulni. :D Teljes kiszerelés.
Eucerin fedő stift, ami egyben nyugtatja a bőrt, és elbánik a pattanásokkal, nekem szerencsém van, mert csak ritkán van pattanásom, mindenesetre akkor ki fogom próbálni. :) Ez is egy teljes kiszerelés volt.
S végül a bögre. Nekem nagyon tetszik a formája, a szögletes fogantyúval. :D Biztos, hogy fogom használni, ha nem is most, de ha közös lakásba költözünk a Gergővel, akkor biztosan. Úgy is bögremániás vagyok, gyűjtöm őket. :D

Kaptunk kuponokat is. A Dolce Gusto kávégép eddig is tetszett, most meg, hogy olvastam róla a Pixibox magazinban még jobban. Nagy vágyam egy ilyen, ha összeköltözünk lehet, hogy lesz is. :D Gergő mostanában úgy is rákapott a kávéra, én meg imádom a Capuccinot, úgyhogy jól megleszünk. Ezzel amúgy jegeskávét és jegesteát is lehet készíteni, amit szintén nagyon szeretek. :D Jó lenne...

Hát ennyi volt az áprilisi box, már izgatottan várom a következőt. :D

Nincsenek megjegyzések: