Oldalak

2014. április 18., péntek

S megérkezett Dorothy... :)

Vicces hét volt ez. :D S örülnék neki, ha végre vége lenne. :D Holnap még vár rám egy kilenc órás tortúra, de aztán befejeztem két napra. :D

Szerdán (2014. 04. 16.-án) befejeződött a vám eljárás és tökre izgultam, hogy mikor érkezik meg a Shoyo. Aztán amikor este hazaértünk nagy meglepetésemre ott volt a doboz (nem számítottam rá, hogy meg is kapom), jó nagy dobozban volt tele bubifóliával és szerintem a vámosok azt hitték, hogy üres. :D Már én is kezdtem megijedni, de az alján ott volt a Dollzone-os gyönyörűszép dobozka és benne az én gyönyörűszép Shoyo-m, akit Dorothynak kereszteltem el. Imádom. Egyszerűen annyira tökéletes, mosolyog. Lehet, hogy a nyakából majd egy kicsit csiszolni kell, hogy kecsesebb legyen, bár így Kiara nyakával összehasonlítva egyáltalán nem gázos. Majd meglátom. Egy új festést mindenképpen kapni fog. Így is csodaszép, de egy jó festéssel még szebb lesz.

Vicces volt összerakni, mert először a kék szemet raktam be neki és fehér hajat adtam rá, amitől olyan csúnya lett, hogy majdnem kidobtam az ablakon. Aztán fel alá rohangáltam és magyaráztam a Gergőnek, hogy akkor most ezt is el kell adnom, meg azt is, mert nem jó neki. Ő meg csak mondogatta, hogy nem baj, jó lesz a tan babának. :D Nem is terveztem tan babát. :D De ha már így mondja...

De aztán rájöttem, hogy barna szemmel csodás lolita lesz belőle, és a szőke hajat is megszerette. S Nanától ma megkapta a legszebb bókot is. :)

Ma voltunk a csajokkal Sugarshoppozni a Millenárison. Nekem nagyon tetszik a hely, azt hiszem beköltözök. :D Nem bírtam visszafogni magam és megint Piros bogyós fröccsöt ittam, epres krémest ettem, meg egy cotton candy-s macaroon-t, ami viszont nem ízlett. Viszont a másik kettő igen, azokat nagyon szeretem. :D Csak ne lenne ennyire drága minden. T_T Hanával pedig feleztünk egy nagyon csokis, nagyon marcipános tortát, az is finom volt, de nekem túl tömény. :D Azért jó nap volt ez, de hamar hazajöttem, mert nagyon fáradt voltam és holnap még kilenc óra és ötkor kelek. T_T

Nincsenek megjegyzések: