Oldalak

2014. április 23., szerda

Yves Rocher haul


Az elmúlt hónapban sokat voltam az Yves Rocher-ben, mióta törzsvásárló lettem. Kaptam ugye 40%-os kártyát, és ajándékba kaptam a vásárlásom mellé egy Sexy Pulp szempillaspirált kék színben. Később visszamentem, mert szükségem volt dezodorra és kézkrémre. Azóta már használtam is őket, így tudok egy kis véleményt írni róluk. Annyit megjegyeznék még, hogy nem is olyan egyszerű ám vásárolni a 40%-os kuponokkal, mert rengeteg leértékelt termék van, amire ugye nem lehet felhasználni és a zöld pontosokra sem, ezzel nincs is problémám, mert érthető, csak pont azok voltak leárazva, amiket szerettem volna, így végül a szemhéjpúder jött velem haza, és hozzá kaptam a Sexy Pulp szempillaspirált.

Yves Rocher Sexy Pulp kék színű szempillaspirál: Csodásan ki tudom vele húzni a szempilláimat, meghosszabbítja őket, ám amit ígér a dúsítást nem igazán láttam. Viszont előnyére mondható, hogy nem csomósodik és a csomók nem látszanak a szempilláimon. A kék szín annyira nem kék, legalábbis én nem látom igazán kéknek, Párom viszont azt mondta, hogy lehet látni rajta. Alapvetően egy jó kis szempillaspirál, bár magamtól nem vettem volna meg, mert számomra drága. Teljes áron 4390 Ft-ba kerül.


Yves Rocher Mono szemhéjpúder, Vert Paon színben: erről készítettem ide képet is, így néz ki a kezemen, bár a kép nem tudja visszaadni mennyire nagyon szép színe van. Kicsit csillogós, jól eldolgozható, tartós szemhéjfesték. A dobozban van egy kis applikátor is, én ezt nem használom, de nagyon aranyos csomagolása van. A lilán és ezen gondolkodtam, végül ez jött velem haza, mert lila szemhéjfestékem elég sok van, zöld viszont alig. Teljes áron 2800 Ft körül van, én 40%-os kedvezménnyel vettem, így 1350 Ft volt.

Yves Rocher Beauté des Mains kézkrém: bio árnikával és szezámolajjal, intenzív kézápoláshoz. Ennek a nagy testévért akartam megvenni, de úgy gondoltam, hogy először kipróbálom ezt, mert fele annyiba került. Valóban használ, az én ekcémás kezemet is nagyon jól hidratálta. Kicsit drágállom, akciósan 750 Ft volt, viszont 50 ml. S volt már jobb kézkrémem is. Egynek elmegy.

Yves Rocher Jardins du Monde izzadásgátló dezodor (mandulás): egy dezodort mindenképpen szerettem volna az Yves Rocher-ből, az illata alapján ő jött velem haza, megtévesztő, először azt hittem, hogy kókuszos, csak miután elolvastam jöttem rá, hogy mandulás. De így is nagyon tetszik az illata. Nem tartalmaz aluminíumot, parabén és alkoholmentes. Nekem nagyon tetszik, azt vettem észre, hogy jól megbirkózik az izzadtsággal is. Zöldpontos termék, 690 Ft volt akciósan, amúgy 790, de érdemes kipróbálni, sokféle illatban kapható még.

Nincsenek megjegyzések: