Oldalak

2014. április 13., vasárnap

Yves Rocher törzsvásárló lettem :D


Még Shaneka mesélt nekem pénteken az Yves Rocher-ről, meg a törzsvásárlói programjukról és már hallásra beleszerettem a dologba. Én magamtól soha nem mentem volna be az Yves Rocher-be, mert nagyon drágának tűnt kívülről. S nem szeretek bemenni drága helyekre csak úgy random nézelődni.

De Shaneka ajánlására mondtam, hogy menjünk be nézelődni, és láss csodát, egy nem is annyira vészesen drága, de nagyon vásárlóbarát központú boltba tévedtem be.

Sokat nézelődtem, rengeteg minden megtetszett, de aztán egy 50%-kal leakciózott BB krémre esett a választásom. Szimpatikus, hogy mindenből van minta, így mindent lehet szaglászni, simizni, tapizni, amit én nagyon szeretek. :D A krémet még nem sikerült kipróbálnom, de csatlakoztam a törzsvásárlói programhoz.

Ki kellett töltenem egy lapot, név, cím, miegymás, aztán kaptam idei katalógust, kedvezményes kuponokat, meg egy nagyon édes, zöld táskát. Ja, meg a törzsvásárlói kártyát. Pontos rendszer van, egy év áll rendelkezésünkre 20 pont összegyűjtéséhez, aminél 1100 Ft az ajándékunk, még egy év 40 pont összegyűjtéséhez, ahol 3000 Ft, és 60 pont a maximum, amiért 5200 Ft-ot vásárolhatunk le. 750 Ft-ként van pont, szerintem korrekt, mert az ember így is úgy is vásárol, s legalább valamennyit visszakapunk. Az eladók is nagyon kedvesek voltak.

Kinéztem jó néhány dolgot amit majd beszeretnék innen szerezni, és remélhetőleg évekre el vagyok látva, és ezek után nem kell más milyen drogériákba járnom. :D Úgy is fogok. :D

Nagyon tetszik amúgy az Yves Rocher zöld hozzáállása is. Nem tesztelnek állatokon, és célkitűzés,  hogy fákat ültetnek a világban mindenfelé. Én nagyon szeretem az ilyen helyeket.

Így mindig érkezem majd újdonságokkal, tesztekkel. :)

Nincsenek megjegyzések: