Oldalak

2014. december 31., szerda

Boldog Új Évet kívánok mindazoknak akik megfordulnak a blogomon! ^^


Néhány fontos monumentum a 2014-es évemből:

  • megtettem a lépést, amit lassan már egy éve tervezgettem,
  • menyasszony lettem, ami miatt hihetetlenül boldog vagyok,
  • megérkezett Dorothy, Bonbon, és Sachiko, ezenkívül a grail dollom, Blain és Momiji is velünk van :3,
  • sok kedves emberrel ismerkedtem meg :3,
  • nem jut eszembe más, pedig még biztosan egy csomó nagy dolog volt. :D
 Amit 2015-ben szeretnék, nem fogadalom, mert azokat úgy sem tartom be:
  • karakterben elkészíteni az egyik nagy projectemet, amihez már a baba is ki van szemelve és valószínűleg két hónap múlva hazahozom,
  • decemberig megszabadulni legalább 20 kiló súlyfeleslegtől, de ha lehet akkor inkább 25-től,
  • összeköltözni a Gergővel :3,
  • megvenni Akoyát,
  • megfelelő munkahelyet találni, 
  • belekezdeni a saját kis vállalkozásomba.

Nincsenek megjegyzések: